söndag 16 maj 2010

Hemme!

Jag mår så illa att jag vill hugga av mitt huvud. Jag har druckit 2 liter vatten, 3 koppar kaffe, 2 glas mjölk (?) och ändå går mitt lilla äckliga huvud på högspinn. Jag vill bara svimma på bordet och avlida (ungefär...)

Kom hem till Skåne i Torsdagskväll, och jag har minsann varit ute på joggingtur varje dag sedan dess. Jag känner dock att denna ritual kommer brytas idag. Träffade Ellen, Klara och Felli i fredags, och igår blev det Lasorie. Bra ställe faktiskt, vilket inte brukar vara komplimangen att ge till klubbar i Malmö. Där var otroligt mycket näset folk, så man träffade ju de flesta plus gamla grabbarna med en "liten" svängom av Martin.

Idag ska dagen tillbringas hemma med mitt illamående, med en liten lättsam sliskig film på det...kanske.

Hej hopp, Imorgon blir det Lund.

Inga kommentarer: