onsdag 26 maj 2010

I'm wired a different way. Don't change me. I can't be tamed

Semestern i Falsterbo är över. 2 veckor, och det har varit fantastiskt trevligt!Det vill säga alla dagar som jag faktiskt inte spenderat här, vilket är majoritet av tiden. Det är lite som att någon har dött här nere. Jag klarar inte av tystnad. Sen att mamsen lilla har joinat antikrundan och nannar vid 9 snåret hjälper väl inte mot direkt min rastlöshet . Men Lund har väl varit stället denna gång. Karneval, Spex, karnevöööl, Brorsan och hans söner, Kalle, Ciz och Tafmeister, ryggfittor, uppsatsen om kuken, snaps, tomtefest med mera, tre-syskon-kram framför AF. Vad mer kan man begära?

Vi har hälsat på Nyblivna mamman, Nilla och hennes lille Liam. Malle är sjuk i huvudet måste tilläggas. Herregud, men att vara äcklig och sjuk i huvudet är postivt har vi sagt. Det ligger på innelistan tillsammans med Ted Gärdestad.

Kalle och jag har underhållit oss med att manipulativt ge komplimanger som vi inte menar. Vi kom fram till att vi gillade varandra för att vi har en elak tvilling. Jag är även Malles elaka tvilling, som "Ursula" i vänner. (Ursula...vilket hemskt namn)

Sista dagen innan jag beger mig till storstan, så idag köpte mamma ett par falsterbotofflor till mig som avskedpresent. haha så sött. Jag fick även en puss på ögat precis. Myspys.

Gonatt mina kräk

Inga kommentarer: